Χαλκιδική: Ενθαρρυντικά μηνύματα από την World Travel Market του Λονδίνου

Μεγάλο ενδιαφέρον για τη Χαλκιδική στη World Travel Market 2019

Τα μηνύματα από την World Travel Market 2019 είναι θετικά για την Ελλάδα και ενθαρρυντικά για την Χαλκιδική μας. Φέτος η έκθεση είχε ιδιαίτερη σημασία λόγω του Brexit και της κατάρρευσης της Thomas Cook. Ήταν πολύ σημαντικό ότι οι Βρετανοί εύκολα προσπέρασαν την κατάρρευση του τουριστικού αυτού κολοσσού, σε αντίθεση με τους Γερμανούς οι οποίοι ακόμη βιώνουν το σοκ της χρεοκοπίας. Είδαμε διεθνείς οργανισμούς, τους μεγάλους tour operators, αλλά και μικρότερες εταιρείες να ζητούν πληροφορίες και να εκφράζουν την απόφασή τους να δουλέψουν με τουριστικούς επαγγελματίες από τη Χαλκιδική μας.

Όσων αφορά τη Χαλκιδική, οι εξαιρετικές παραλίες της, το νέο δίκτυο μονοπατιών Halkidiki Routes, οι θαλάσσιες δραστηριότητες, ο τουρισμός πολυτελείας και η γαστρονομία είναι αυτά κυρίως που κέντρισαν το ενδιαφέρον των πρακτόρων.

Χωρίς ιδιαίτερες απώλειες βαίνουν οι προκρατήσεις από την Αγγλική αγορά προς τη Χαλκιδική σε σχέση με την περσινή χρονιά, σύμφωνα με τα στελέχη της Jet2 Holidays, τα οποία συναντήθηκαν με το Γενικό Διευθυντή, Γιώργο Μπρουτζά και την Marketing Manager του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής, Τάνια Ακριτίδου την πρώτη μέρα της έκθεσης. Ο Jakob Bramley, Airports & Tourism Organisations Manager της Jet2.com & Jet2holidays δήλωσε πολύ ικανοποιημένος από την περσινή χρονιά και σημείωσε πως το 2020 θα προσφέρουν περισσότερα δωμάτια κατά 7% αυξάνοντας τον αριθμό των συνεργαζόμενων ξενοδοχείων σε 67 στο νομό. Για το λόγο αυτό, ο ΤΟΧ σε συνεργασία με την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας θα συνεχίσει και φέτος την κοινή καμπάνια με την Jet2holidays, προβάλλοντας και ενισχύοντας την εικόνα της Χαλκιδικής μέσα και από τα δικά τους κανάλια.

Το ίδιο ικανοποιημένος δηλώνει και ο μεγαλύτερος Tour Operator της Ιρλανδίας, Sunway, που ξεκίνησε πέρσι για πρώτη φορά το πρόγραμμα του στη Χαλκιδική. Παρόλο, που ο προορισμός είναι σχεδόν άγνωστος στην Ιρλανδική αγορά, τα πήγε καλά για πρώτη χρονιά (800 πακέτα σε 20 συνεργαζόμενα ξενοδοχεία) και θεωρούν ότι με λίγο περισσότερη προβολή, θα τα πάει ακόμα καλύτερα. Για το λόγο αυτό, ο ΤΟΧ προγραμματίζει να συμμετέχει στην Διεθνή έκθεση τουρισμού στο Δουβλίνο σε συνεργασία με τον Τουριστικό Οργανισμό Θεσσαλονίκης, σε μία προσπάθεια να αυξήσει την αναγνωρισιμότητα του προορισμού μας.

Επικεφαλής της αποστολής της Χαλκιδικής ο Πρόεδρος του ΤΟΧ, της ΠΟΞ και της Ένωσης Ξενοδοχείων Χαλκιδικής Γρηγόρης Τάσιος, ο οποίος πραγματοποίησε σημαντικές επαφές με την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Τουρισμού και του ΕΟΤ, με υψηλόβαθμα στελέχη της easy jet kai easy holidays, διευθυντικά στελέχη αεροπορικών εταιριών και τουριστικών γραφείων. Το περίπτερο της Χαλκιδικής επισκέφθηκαν ο Υπουργός Τουρισμού Χάρης Θεοχάρης, η Πρόεδρος του ΕΟΤ Άντζελα Γκερέκου, ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ Δημήτρης Φραγκάκης, τουριστικοί πράκτορες και δημοσιογράφοι.

Ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής σχεδιάζει για το 2020 εκτός από την συμμετοχή του στις διεθνείς εκθέσεις τουρισμού, την έντονη παρουσία της Χαλκιδικής στα Social Media και γενικότερα στο διαδίκτυο των χωρών στόχων και την πραγματοποίηση δεκάδων workshops, fam και press trips.