Δήμος Αριστοτέλη Χαλκιδικής: «Ξεκλειδώνει» τουριστικές αγορές της Ασίας και ενισχύει δορυφορικές της Ρωσίας αγορές

Με πρόγραμμα ειδικά σχεδιασμένο για την τουριστική αγορά του Αζερμπαϊτζάν, ο Δήμος Αριστοτέλη Χαλκιδικής υποδέχθηκε πριν λίγες ημέρες (26 – 29.9.25) την πρώτη, 5μελή ομάδα Αζέρων ταξιδιωτικών πρακτόρων, η οποία περιηγήθηκε στην Ανατολική Χαλκιδική, προκειμένου να εξοικειωθεί με τον προορισμό και να επιθεωρήσει υποδομές πολυτελείας.
Η επίσκεψη πραγματοποιήθηκε με τη συνεργασία και την αρωγή της Turkish Airlines και αποτέλεσε μέρος του προωθητικού σχεδιασμού του Δήμου Αριστοτέλη, ο οποίος μέσα από ανάπτυξη θεματικών μορφών τουρισμού, ενεργοποιεί εργαλεία προώθησης ανά τουριστική αγορά.
Το ταξίδι εξοικείωσης αποτέλεσε συνέχεια του προγράμματος επαγγελματικών επαφών, που πραγματοποιήθηκε στο Baku του Αζερμπαϊτζάν τον Αύγουστο του 2024. Πέρα από τον τουρισμό πολυτελείας, εστίασε στον πολιτιστικό τουρισμό, στην αναψυχή, στο sailing, στη γαστρονομία και στο shopping.
Οι Αζέροι επισκέφθηκαν την Αρναία, τα Πυργαδίκια, την Ακτή Κομίτσα, την Ουρανούπολη, τις ακτές της δυτικής πλευράς του Άθωνα (παράπλους), την Ολυμπιάδα, τα Αρχαία Στάγειρα, την Ιερισσό και τη Θεσσαλονίκη. Οι εξαιρετικές πρώτες εντυπώσεις τους ήδη αποτυπώθηκαν στα ισχυρά μέσα κοινωνικής δικτύωσης του κάθε γραφείου, δεδομένου ότι οι συμμετέχοντες λειτουργούν και ως διαμορφωτές της ταξιδιωτικής κοινής γνώμης του Αζερμπαϊτζάν.
«Η Ασία είναι γειτονική, εκτεταμένη και πολιτιστικά ποικιλόμορφη» αναφέρει σε δήλωσή του ο Δήμαρχος Αριστοτέλη, Στέλιος Βαλιάνος, ο οποίος φέρει την ευθύνη του σχεδιασμού και της υλοποίησης του τουριστικού προγράμματος του Δήμου. «Για να την προσεγγίσουμε τουριστικά και εν συνεχεία να την προσελκύσουμε δημιουργήσαμε ιστορικά αφηγήματα, που συνθέτουν τουριστικά προϊόντα και διοχετεύονται στοχευμένα στις τουριστικές αγορές της, όχι όλα μαζί, αλλά το καθένα εκεί που αντιστοιχεί. Ένα από αυτά αφορά τις ‘δορυφορικές της Ρωσίας τουριστικές αγορές’ – ομόθρησκες ή μη: είναι αυτό που ‘ακουμπά’ το Αζερμπαϊτζάν, δημιουργώντας γύρω του τουριστικές προτάσεις με απήχηση και αποδοχή».
Ο σχεδιασμός του Δήμου Αριστοτέλη προβλέπει συνέχιση της πρωτοβουλίας ως εξής:
· Social media καμπάνιες τον επόμενο Μάρτιο θα προωθήσουν κοστολογημένες προτάσεις της περιοχής στο Αζερμπαϊτζάν, ώστε σε συνεργασία με τα εν λόγω ταξιδιωτικά γραφεία να επιτευχθεί ζήτηση και εν συνεχεία πώληση.
· Οι επαγγελματικές επισκέψεις (fam. Trips και influencing trips) το 2026 θα ενισχυθούν, ενώ
· θα εξετασθεί το ενδεχόμενο ένταξης στα ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΑ εκδήλωσης πολιτισμού αφιερωμένης στον πολιτισμό των Αζέρων.


