Δήμος Αριστοτέλη: Mήνας γεμάτος προωθητικές δράσεις για τον τουρισμό αποδείχτηκε ο Ιούλιος

Στις αρχές του (6.7.25) υποδεχθήκαμε τη Γαλλίδα αρχισυντάκτρια του ταξιδιωτικού οδηγού Le Club Yonder https://www.yonder.fr,  Celine Dassonville, ο οποίος αποτελεί τον τρίτο μεγαλύτερο γαλλικό ταξιδιωτικό ιστότοπο, ακριβώς πίσω από τη Michelin (Michelin Guide) και τη Le Figaro (Le Figaro Voyages). Η Celine πραγματοποίησε τον παράπλου του Άθωνα και κατέγραψε gourmet πιάτα σε luxury restaurant της περιοχής, καθώς ειδικεύεται στον τουρισμό πολυτελείας, τον οποίο τα τελευταία χρόνια ο Δήμος Αριστοτέλη αναδεικνύει στοχευμένα και μεθοδικά.

H Βάσκα travel & fashion blogger Silvie Blond κατέγραψε την Ουρανούπολη ως πύλη του Αγίου Όρους και παράδεισο του shopping για τους Βάσκους καταναλωτές. Η προσέγγιση της Χώρας των Βάσκων από το Δήμο Αριστοτέλη αναμένεται να έχει υπολογίσιμο αποτέλεσμα ως προς την προσέλκυση Βάσκων στην Ανατολική Χαλκιδική και ως προς την προσέλκυση Ισπανών στη Μακεδονία.

Με νέα, σημαντική συμφωνία προ των πυλών, ο Δήμος Αριστοτέλη, σε συνεργασία με τους Δήμους Παλέρμο και Μεσσήνας (με τους οποίους είναι δικτυωμένος), αλλά και με τη Fiavet Sicily και το Γραφείο Ε.Ο.Τ. Ιταλίας, οργάνωσε συμπληρωματικό fam. trip (15 – 20.7.25) για τους Σικελούς travel agents CAPE LAND & IBLA EUROPE VIAGGI, που ειδικεύονται σε σχολικές  εκδρομές | ανταλλαγές. Με οργανωμένο τμήμα υλοποίησης ευρωπαϊκών συγχρηματοδοτούμενων προγραμμάτων και δράσεων,  ο Δήμος Αριστοτέλη είναι πιο έτοιμος και ώριμος από ποτέ να υποδεχθεί τη νέα χρονιά εκατοντάδες Ιταλούς μαθητές.

Η Καταριανή influencer Elham Adawi πραγματοποίησε 3μερη επίσκεψη στην Ανατολική Χαλκιδική, καταγράφοντας το luxury προϊόν της, καθώς επίσης και τις τουριστικές της ταυτότητες. Η παρέμβαση αποτέλεσε ζητούμενο των product managers τουριστικών οργανισμών από το Κατάρ, που μας επισκέφθηκαν πριν από περίπου 2 μήνες, εντάσσοντας στη συνέχεια τον προορισμό στους web καταλόγους τους. Η Elham αποτύπωσε σημεία ενδιαφέροντος για Άραβες V.I.P. μεμονωμένους πελάτες, οικογένειες και νεόνυμφους.

Παράλληλα τρέχει στο Κατάρ η digital καμπάνια με τίτλο feel the luxury, η οποία στοχεύει στην ενίσχυση της πώλησης της περιοχής από τους δύο τουριστικούς οργανισμούς Asia Tours & Travel και Victoria Travels, η απήχηση και η αλληλεπίδραση της οποίας είναι εντυπωσιακή ως προς τον αριθμό των θεάσεων.

Τον επόμενο μήνα υποδεχόμαστε τη βουλγάρικη τηλεόραση και την εκπομπή No Luggage, η οποία θα καταγράψει στιγμές τρύγου γύρω από τον Άθωνα. Το Σεπτέμβριο υποδεχόμαστε – μεταξύ άλλων – ομάδα εκπροσώπων Τύπου από τη Μάλτα, η οποία θα συνοδεύεται από τη Δήμαρχο της Βαλέτας και τον Πρέσβη της Μάλτας στην Αθήνα, προκειμένου να δικτυώσουμε τη Βαλέτα με την Αμμουλιανή.

Ένα μωσαϊκό τουριστικών αγορών, τις οποίες τολμούμε να προσεγγίσουμε, ώστε να πετύχουμε τη ζητούμενη πολυμέρεια.