Με ολοκληρωμένη πρόταση οινοτουρισμού ο Δήμος Αριστοτέλη σε Βερολίνο και Φράινμπουργκ

Ολοκληρωμένο πρόγραμμα οινοτουρισμού με τίτλο «ιστορία μέσα από ένα ποτήρι κρασί» παρουσίασε ο Δήμος Αριστοτέλη Χαλκιδικής στη Γερμανία κατά τη διάρκειατης διεθνούς τουριστικής έκθεσης I.T.B. και του προγράμματος επαγγελματικών επαφών, που πραγματοποιήθηκε στο Φράινμπουργκσε συνέχεια της οινικής δικτύωσης των δύο δήμων.

Κατά τη  διάρκεια της Ι.Τ.Β. η αποστολή του Δήμου πραγματοποίησε προγραμματισμένες συναντήσεις με Γερμανούς touroperators και θεματικούς travelagents: οι οινικοί δρόμοι του Άθωνα, τα οινοποιεία της Μεγάλης Παναγίας και της Ιερισσού, τα τσιπουροκάζανα της Μεγάλης Παναγίας και του Γοματίου, οι τσιπουρογιορτές και οι γιορτές των αμπελουργών, οι εικόνες των αγιορειτών να συλλέγουν σταφύλια, η οινική σήμανση, τα ειδικά λογότυπα και η ηλεκτρονική μπροσούρα https://issuu.com/catadvertisingsa/docs/wine_book_issuu αποτέλεσαν το κύριο προϊόν προώθησης της Ανατολικής Χαλκιδικής στη γερμανική τουριστική αγορά, η οποία τροφοδοτεί όλες τις παγκόσμιες αγορές με χιλιάδες οινοταξιδευτές ολόκληρο το χρόνο.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η φετινή I.T.B. έδωσε έμφαση στα θεματικά περίπτερα και συγκέντρωσε 5.000 εκθέτες από 170 χώρες δικαιώνοντας τη φήμη της ως σημαντικότερης τουριστικής έκθεσης παγκοσμίως.

Παράλληλα προβλήθηκε η διαβαλκανική οινική διαδρομή με τίτλο «από το Αιγαίο στη Μαύρη Θάλασσα», που ενώνει δύο υδάτινους κόσμους ανάμεσα στην Ελλάδα (Ανατολική Χαλκιδική, Δράμα) και τη Βουλγαρία.

 Κατά τη διάρκεια του D2D προγράμματος επαγγελματικών επαφών, το οποίο πραγματοποιήθηκε στο Freiburg, έχοντας οργανωθεί από τη Διεύθυνση Τουρισμού του Δήμου Freiburg και την ΕλληνοΓερμανική Συνέλευση, πραγματοποιήθηκαν συναντήσεις με productmanagers τουριστικών γραφείων της Βάδης – Βυρτεμβέργης. Ιδιαίτερη ήταν η αναφορά στα αμπελοτόπια του Αγίου Όρους, τα οποία είναι συνδεδεμένα με την ιστορία του Άθωνα, την αρχιτεκτονική των οινοποιείων, το φυσικό περιβάλλον και την πολιτιστική κληρονομιά της αθωνικής χερσονήσου, που συνθέτουν μια πολυδιάστατη και συνολική εμπειρία.

Για όλους αυτούς τους λόγους, τον επόμενο μήνα ο Δήμος Αριστοτέλη και η MarketingGreece συμπράττουν, δημιουργώντας μια ετήσια – παγκόσμια socialmedia καμπάνια, η οποία εστιάζει στη διάχυση του αθωνικού και αριστοτελικού οινικού αφηγήματος, ενώ τον Απρίλιο επιχειρηματική ομάδα του Δήμου Αριστοτέλη πραγματοποιεί νέο εκπαιδευτικό ταξίδι στο Freiburg, ενώ τον επόμενο Οκτώβριο Γερμανοί travelagentsθα επισκεφθούν την Ανατολική Χαλκιδική, προκειμένου να ακολουθήσουν τοπικές οινικές διαδρομές.