Μουσείο του Λούβρου: Θύμα της ίδιας του της επιτυχίας

Το Μουσείο του Λούβρου καλεί τους επισκέπτες να κάνουν κράτηση πριν το επισκεφθούν, για να βεβαιωθούν ότι θα μπορέσουν να μπουν, λόγω της αυξημένης επισκεψιμότητας. 

Το Λούβρο, μπροστά στην κοσμοσυρροή επισκεπτών -οι οποίοι χρειάζεται να αναμένουν πολλές ώρες, χωρίς μάλιστα σε ορισμένες περιπτώσεις να καταφέρουν καν να μπουν στο διάσημο Μουσείο του Παρισιού-, προτρέπει το κοινό να κάνει κράτηση μέσω διαδικτύου, ένα μέτρο που θα καταστεί υποχρεωτικό «πριν από το τέλος του έτους». 

Με τον αριθμό των επισκεπτών να αναμένεται κοντά στο όριο των 10 εκατ. ή και να το ξεπεράσει, όπως το 2018, το δημοφιλέστερο Μουσείο στον κόσμο αποδεικνύεται θύμα της ίδιας του της επιτυχίας.   

Το Λούβρο γνώρισε δύσκολες μέρες τον Ιούλιο, εξαιτίας του καύσωνα και της προσωρινής μεταφοράς του διάσημου έργου της Μόνα Λίζα σε άλλη αίθουσα, λόγω εργασιών ανακαίνισης. Τουρίστες διαμαρτυρήθηκαν έντονα, καταγγέλλοντας ότι δεν υπήρχε επαρκής και έγκαιρη πληροφόρηση στον ιστότοπο του Μουσείου. 

 «Το να γίνονται κρατήσεις, επιτρέπει να εξομαλυνθεί η ροή των επισκεπτών στο σύνολο της ημέρας και στο σύνολο της εβδομάδας» εξήγησε ο Βενσάν Πομαρέντ, αναπληρωτής γενικός διοικητής του Μουσείου του Λούβρου. «Έως σήμερα, αυτό το σύστημα κρατήσεων δεν ήταν υποχρεωτικό, καθώς όσοι είχαν δικαίωμα δωρεάν εισόδου και όσοι διέθεταν ειδικό εισιτήριο για τα Μουσεία του Παρισιού δεν ήταν υποχρεωμένοι να κάνουν κράτηση. Θα εφαρμόσουμε το σύστημα υποχρεωτικής κράτησης, όπως κάνουν πολλά άλλα Μουσεία και πριν από το τέλος του έτους όλοι οι επισκέπτες θα πρέπει να κάνουν κράτηση» διευκρίνισε ο Πομαρέντ. 

error: Content is protected !!