«ΠΝΟΗ» ζωής απέναντι στις εξαρτήσεις – Δράσεις ουσίας στα σχολεία της Χαλκιδικής

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα κατά των Ναρκωτικών, το Κέντρο Πρόληψης Π.Ε.Χ. συνεχίζει με σεμινάρια και βιωματικές δράσεις για εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων

Τo Κέντρο Πρόληψης των Εξαρτήσεων και Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας Π.Ε.Χ. «ΠΝΟΗ», με αφορμή την  Παγκόσμια Ημέρα κατά των ναρκωτικών, συνεχίζει να «απαντά» με δράσεις «ουσίας» αξιοποιώντας την κάθε ημέρα, γιατί για μας κάθε μέρα είναι μέρα κατά των εξαρτήσεων .

Πιο συγκεκριμένα τον μήνα Ιούνιο, ο μεγαλύτερος όγκος των δράσεων εστιάστηκε στην Α΄ βάθμια και στην Β’ βάθμια εκπαίδευση, υλοποιώντας οκτώ εκπαιδευτικά βιωματικά σεμινάρια, κατόπιν αντίστοιχων αιτημάτων των σχολικών μονάδων:

• Με θεματική ΄΄Μύθοι και πραγματικότητα σχετικά με τις εξαρτήσεις΄΄ και την συμμετοχή εκπαιδευτικών από τα κάτωθι σχολεία:

Γυμνάσια Μ.Παναγίας, Παλαιοχωρίου & Παλαιοχώρας (19, 20 & 23 Ιουνίου)

Γυμνάσιο Παλιουρίου (18,20 & 24 Ιουνίου)

 2ο Γυμνάσιο Ν. Μουδανιών (25, 26 & 27 Ιουνίου)

ΕΠΑΛ Ν. Μουδανιών (25, 26 & 27 Ιουνίου)

 Γυμνάσιο και Λύκειο Ν. Μαρμαρά (25, 26 & 27 Ιουνίου )

• Με θεματική ΄΄Η απώλεια στη ζωή μας΄΄ και την συμμετοχή εκπαιδευτικών από το

 ΕΠΑΛ Πολυγύρου (26 & 27 Ιουνίου )

• Με θεματική ΄΄ Σεξουαλική Αγωγή στα σχολεία΄΄ και την συμμετοχή εκπαιδευτικών από τα:

Νηπιαγωγείο Αγ. Νικολάου / κοινή ομάδα εκπαιδευτικών (13 Μαΐου -10 Ιουνίου)

 Εσπερινό Γυμνάσιο &Λύκειο Πολυγύρου (18,19 & 20 Ιουνίου)

Στόχος των σεμιναρίων είναι η ευαισθητοποίηση και η εκπαίδευση των εκπαιδευτικών, στην εφαρμογή

συγκεκριμένων προγραμμάτων στην ομάδα/τάξη, τα οποία διαπραγματεύονται θέματα που προάγουν την Προστασία και την Ψυχική υγεία του παιδιού και του εφήβου, καθώς και η ενίσχυση του ρόλου των εκπαιδευτικών ως ενήλικες υποστηρικτές.

Τελικός στόχος -ανεξάρτητα από τις θεματικές των σεμιναρίων -είναι η δημιουργία Σχέσης με τους ανθρώπους και

τις ομάδες ,η μετατροπή του Εγώ σε Εμείς, τα οποία αποτελούν το ‘’αντίδοτο’’ σε κάθε εξάρτηση, συμβάλλοντας με αυτόν τον τρόπο σε μια κοινωνία πιο Ανθρώπινη.