Success Story στο Βερολίνο για την Ανατολική Χαλκιδική!

 «Ο θαλάσσιος τουρισμός στην Ανατολική Χαλκιδική και οι συνδυαστικές / θεματικές δυνατότητες που αυτός παρέχει στους ευρωπαίους επισκέπτες» ήταν το θέμα της διήμερης επίσκεψης στελεχών και μελών του Προαθωνικού Οργανισμού Τουρισμού σε επιλεγμένους εκθέτες της διεθνούς τουριστικής έκθεσης I.T.B., η οποία πραγματοποιήθηκε στο Βερολίνο από τις 7 μέχρι και τις 11 Μαρτίου. Παράλληλα, ολοκληρώθηκε σειρά προγραμματισμένων συναντήσεων μεταξύ των προαναφερόμενων εκπροσώπων του Οργανισμού και κλαδικών επισκεπτών, προερχόμενων από διεθνείς τουριστικές αγορές – κυρίως ευρωπαϊκές και μεσογειακές.

Κατά τη διάρκεια της εν λόγω δραστηριότητας ο Π.Ο.Τ. παρουσίασε στους συνομιλητές του το εναλλακτικό μοντέλο θαλάσσιου τουρισμού, όπως αυτό απαντάται στην προαθωνική χερσόνησο και εστιάζει στις θαλάσσιες δραστηριότητες της Ουρανούπολης και του Αθωνικού Κόλπου, προβάλει ιδιαίτερα την Αμμουλιανή ως κατεξοχήν νησιωτικό προορισμό με θαλασσινή γαστρονομική παράδοση, προωθεί την Ακτή Κομίτσα ως περιοχή με ιδιαίτερο θαλάσσιο φυσικό κάλλος και τοποθετεί στον τουριστικό χάρτη:

  • την Ιερισσό ως προορισμό με ναυτική και ναυπηγική ιστορία,
  • το Στρατώνι ως καταδυτικό κέντρο με σπάνια υποθαλάσσια ζωή και
  • την Ολυμπιάδα ως πολυπρόσωπο προορισμό διακοπών με μοναδική θαλάσσια πρωτογενή παραγωγή.

Ξεχωριστή θέση στην προώθηση κατείχαν τα Πυργαδίκια, τα οποία εντυπωσιάζουν για τη γραφική τους απλότητα και τη γαστρονομική τους κληρονομιά.

Είκοσι (20) διεθνείς επαφές στην «καρδιά της διεθνούς τουριστικής βιομηχανίας» ήταν αρκετές ώστε να ενισχύσουν την τουριστική φήμη της Ανατολικής Χαλκιδικής, η οποία έτσι κι αλλιώς τα τελευταία χρόνια διαγράφει μία εξαιρετικά δυναμική και ανοδική πορεία.

 

Οι Πολωνοί

Στο πλαίσιο αυτής της δραστηριότητας πραγματοποιήθηκε παρουσίαση του θαλάσσιου πακέτου διακοπών στον αθωνικό κόλπο στην πολωνική TUI, ως πρόλογος της ειδικής καμπάνιας που σχεδιάζεται ειδικά για την πολωνική τουριστική αγορά και θα «τρέξει» σε αυτήν το 2019.

 

Οι Αυστριακοί

Παρουσίαση όμως των δυνατοτήτων της προαθωνικής χερσονήσου ως προσκυνηματικού προορισμού διακοπών με συνδυαστικές θαλάσσιες δυνατότητες πραγματοποιήθηκε σε εκπροσώπους αυστριακών τουριστικών γραφείων, ανάμεσα στα οποία ήταν και η KUONI Αυστρίας.

 

Οι Βιετναμέζοι

Ξεχωριστή θέση στην agenda των συνομιλιών κατείχαν οι επαφές με εκπροσώπους τουριστικών γραφείων από το Βιετνάμ, κάποιοι από τους οποίους το τρέχον έτος αναμένεται να ακολουθήσουν «τα βήματα του Χο Σι Μιν στην πατρίδα του Μεγαλέξανδρου». Η συγκεκριμένη πρωτοβουλία «κυκλώνει» με ιδανικό τρόπο την πρώτη επαγγελματική αποστολή στελεχών του Π.Ο.Τ. στο Βιετνάμ, η οποία πραγματοποιήθηκε τον Αύγουστο του 2017.

 

Οι Γερμανοί

Η τοποθέτηση της Ανατολικής Χαλκιδικής σε επαγγελματικούς καταλόγους Γερμανών tour operators και γραφείων θεματικού τουρισμού εξάλλου αποτέλεσε λόγο ολοκλήρωσης σειράς επαφών με τους εκπροσώπους τους, ενώ δεν έλειψαν οι επισκέψεις σε νέους συνομιλητές.

 

Οι Ελβετοί

Παράλληλα πραγματοποιήθηκαν συγκεκριμένες συναντήσεις με εκπροσώπους ελβετικών τουριστικών γραφείων, δεδομένης της μεγάλης αποδοχής της περιοχής από την ελβετική τουριστική αγορά.

 

Οι Βέλγοι

Επιπρόσθετα, εκπρόσωπος του Walking Federation του Βελγίου παρουσίασε στα στελέχη του Π.Ο.Τ. το ελληνικό «περιπατητικό» πρόγραμμα, το οποίο συμπεριλαμβάνει τμήματα διαδρομών του  Χολομώντα – Αρναίας και του Αριστοτελικού Όρους.

 

Οι Ιταλοί   

Με επιτυχία ολοκληρώθηκαν τέλος οι συνομιλίες με Ιταλούς tour operators, οι οποίοι εξέφρασαν επιθυμία τοποθέτησης του προορισμού στον κατάλογό τους, συνάπτοντας συνεργασίες με τοπικά καταλύματα στα παράλια της προαθωνικής χερσονήσου.

«Η κατακόρυφη αύξηση που σημειώνουν οι αφίξεις των Γερμανών επισκεπτών στην προαθωνική χερσόνησο» λέει ο Πρόεδρος Δ.Σ. του Π.Ο.Τ. Γιάννης Γερούκης «συνθέτουν το αποτέλεσμα μιας συνεχούς και έντονης δραστηριοποίησης ολόκληρης της τοπικής τουριστικής οικογένειας, η οποία στόχευσε με αξιώσεις στην ποιοτική επαναφορά της γερμανικής τουριστικής αγοράς στην Ανατολική Χαλκιδική.  Πέρα από την προσέλκυση Γερμανών tour operators και μικρότερων γραφείων θεματικού τουρισμού στην περιοχή, το σημαντικό του εγχειρήματος είναι η τοποθέτηση περιοχών της ορεινής ζώνης στη γερμανική τουριστική σκακιέρα μέσω των πολιτιστικών περιηγήσεων και αποδράσεων που πραγματοποιούνται σε αυτές».

Οι απευθυνόμενες στη γερμανική τουριστική αγορά προωθητικές πρωτοβουλίες του Π.Ο.Τ. εντείνονται τον επόμενο Μάιο, όπου Γερμανοί εκπρόσωποι Τύπου αναμένεται να καταγράψουν δραστηριότητες του KOUZINA 2018 και ολοκληρώνονται τον Οκτώβριο του ίδιου έτους μέσω συμμετοχής εκπροσώπων γερμανικών γραφείων περιπατητικού τουρισμού σε θεματικό ταξίδι εξοικείωσης.