WTM 2018 Επιτυχημένη παρουσία – Ιρλανδία η νέα αγορά πρόκληση για τη Χαλκιδική

Ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής -για μία ακόμα χρονιά- ήταν παρών σε μία από τις μεγαλύτερες εκθέσεις τουρισμού της Ευρώπης,  την World Travel Market (WTM) στο Λονδίνο που πραγματοποιήθηκε στις 5-7 Νοεμβρίου με τη συμμετοχή περισσοτέρων από 50.000 επαγγελματιών της παγκόσμιας τουριστικής αγοράς.

Η Χαλκιδική συμμετείχε ως συν-εκθέτης στο περίπτερο του ΕΟΤ και τα μηνύματα που αποκόμισε από τις συναντήσεις που είχαν τα στελέχη του ΤΟΧ με τους μεγαλύτερους Tour Operator της Αγγλίας (TUI, JET2.com, Thomas Cook) επιβεβαίωσαν την ανοδική πορεία του προορισμού.  Ενδεικτικά, να αναφέρουμε ότι η TUI είχε αύξηση των πωλήσεων της τάξεως του 12% σε σχέση με το 2017, η JET2.com της τάξεως του 15% με το 60% εξ’ αυτών να διαμένει για 7 μέρες και το 17% για 11-13 μέρες. Συγκεκριμένα το 2018 επισκέφτηκαν τη Χαλκιδική 60.000 Βρετανοί. Σε αυτή την αύξηση συνετέλεσε και το γεγονός ότι ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής σε συνεργασία με την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας -για 2η συνεχόμενη χρονιά- υλοποίησε διαδικτυακή καμπάνια προβολής μέσα από τα κανάλια προβολής της JET2.COM στις 8 Αγγλικές πόλεις που συνδέονται απευθείας με το αεροδρόμιο Μακεδονία. Για το 2019 διευρύνει το πρόγραμμα τους στη Σιθωνία με αύξηση των αεροπορικών θέσεων κατά 12% και με παράλληλη επέκταση της διάρκειας της τουριστικής περιόδου μέχρι τις 26 Οκτωβρίου ενώ στόχος της για το 2020 είναι η επέκταση του προσγράμματός της και στη βορειανατολική Χαλκιδική.

Κατά τη διάρκεια της έκθεσης, ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής είχε συναντήσεις με τα ταξιδιωτικά γραφεία της Ιρλανδίας με αφορμή την απευθείας πτήση της Ryan Air από Δουβλίνο που εγκαινιάζει το καλοκαίρι του 2019. Στις συναντήσεις με τους Ιρλανδούς ΤΟ προγραμματίστηκε press trip στα τέλη Απριλίου, όπου θα βιώσουν το Ελληνικό Ορθόδοξο Πάσχα και FAM trip τουριστικών πρακτόρων στο 2ο δεκαπενθήμερο του Μαΐου.

Ο Οργανισμός συνεχίζει και στοχεύει σε νέες αγορές θέτοντας ως προτεραιότητα την Ιρλανδία με πληθυσμό 6 εκατ. και τους μισούς να ταξιδεύουν ετησίως τουλάχιστον μία φορά. Οι Ιρλανδοί επιλέγουν ως πρώτη επιλογή την Ισπανία και στη συνέχεια, τη Βρετανία ενώ από Ελληνικούς προορισμούς δείχνουν ιδιαίτερη προτίμηση σε Κρήτη, Κέρκυρα και τα νησιά του Νοτίου Αιγαίου.

Σε όλες τις συναντήσεις δόθηκε ιδιαίτερο βάρος και υπήρξε μεγάλο ενδιαφέρον για το καινούριο τουριστικό προϊόν της Χαλκιδικής, Halkidiki Routes, το νέο δίκτυο μονοπατιών του νομού.

Οι μήνες που θα καθορίσουν τις πωλήσεις της επόμενης σεζόν σεζόν είναι ο Ιανουάριος και Φεβρουάριος.

error: Content is protected !!