Δήμος Αριστοτέλη: Εκστρατεία προώθησης του τουρισμού πολυτελείας σε επιλεγμένες αραβικές χώρες με οφέλη… και για τη Θεσσαλονίκη

Παρουσίαση ευέλικτων προγραμμάτων τουρισμού πολυτελείας πραγματοποίησε ο Δήμος Αριστοτέλη Χαλκιδικής στο Κατάρ και τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα (8 – 13.12.21), προκειμένου να προσεγγίσει οικονομικά εύρωστες και ώριμες τουριστικές αγορές του αραβικού κόσμου.

 «Για πρώτη φορά στην τουριστική διαδρομή της» αναφέρει σε δήλωσή του ο Δήμαρχος Αριστοτέλη Στέλιος Βαλιάνος «η Ανατολική Χαλκιδική επιχειρεί ένα πρωτόγνωρο επικοινωνιακό άλμα: προωθείται σε χώρες με σημαντικό οικονομικό εκτόπισμα, οι οποίες αναζητούν νέους ελληνικούς προορισμούς για τις οικογενειακές, τις σχολικές ή τις honeymoon διακοπές των κατοίκων τους. Η Ελληνική αγορά δεν είναι άγνωστη σε αυτές τις χώρες, πλην όμως οι επιλογές τους περιορίζονται στην Αθήνα και σε κάποια νησιά του Αιγαίου. Η πρωτοβουλία μας συνίστατο στο να τους παρουσιάσουμε και ένα νέο προορισμό, αυτό της Χαλκιδικής και δη της Ανατολικής».

Μετά από εμπεριστατωμένη έρευνα αποτύπωσης των…

προαναφερόμενων αγορών και με προωθητικό εργαλείο την ηλεκτρονική μπροσούρα με τίτλο “Luxury: unveil a world of exclusive experiences” η ελληνική αντιπροσωπεία παρουσίασε στους Άραβες συνομιλητές ένα εμπλουτισμένο τουριστικό προϊόν, όπου οι luxury υπηρεσίες κυριαρχούν, αναπτύσσοντας έτσι αλυσιδωτή ανάπτυξη πολλών μορφών τουρισμού: γαστρονομίας, shopping, τουρισμού ευεξίας, ταξιδιών επαγγελματικής επιβράβευσης, σχολικού τουρισμού, yachting, diving, καθώς και γαμήλιου ή συνεδριακού τουρισμού.

Με αφετηρία τη Ντόχα του Κατάρ, όπου πραγματοποιήθηκε ένα εκτενές πρόγραμμα 13 επαγγελματικών συναντήσεων με ταξιδιωτικούς πράκτορες, ο Δήμαρχος Αριστοτέλη παρουσίασε τη δυναμική του προορισμού μέσα από μία φωτογραφική περιήγηση στις υπηρεσίες των πολυτελών τοπικών ξενοδοχειακών μονάδων. Οι πολλά υποσχόμενες συνομιλίες κατέδειξαν τον τρόπο συνέχισης της προσπάθειας, δεδομένου ότι οι τουριστικοί επαγγελματίες του Κατάρ εξέφρασαν ισχυρή βούληση να εντάξουν άμεσα την Ανατολική Χαλκιδική στους καταλόγους τους, αλλά και να την προωθήσουν στο ευρύ ταξιδιωτικό κοινό (Β2C) μέσω προβολής οπτικο-ακουστικού υλικού στις ιστοσελίδες και στις γιγαντοοθόνες των τουριστικών γραφείων της πόλης.

 «Η οικονομική υπερεπάρκεια είναι ό,τι καθορίζει τη διάθεση συνεργασίας» τόνισε η Πρέσβειρα της Ελλάδας στη Ντόχα, Ελένη Μιχαλοπούλου, κατά τη διάρκεια συνάντησής της με το Δήμαρχο Αριστοτέλη. Οι δυο τους συμφώνησαν ότι αυτό που θα ολοκληρώσει το εν λόγω εγχείρημα είναι το ταξίδι εξοικείωσης των Αράβων με τον προορισμό, το οποίο συμφωνήθηκε να πραγματοποιηθεί στο τέλος Ιουνίου 2022.

Η συντονισμένη προσπάθεια συνεχίστηκε και στο Ντουμπάι. Τρία ταξίδια εξοικείωσης αναμένεται να πραγματοποιηθούν την επόμενη Άνοιξη στην προαθωνική χερσόνησο, προκειμένου να καλύψουν ανάγκες τουριστικών πρακτόρων από τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, μετά από σειρά  8 παρουσιάσεων της αποστολής του Δήμου Αριστοτέλη στη φημισμένη πόλη , γεγονός που έδειξε ότι η τάση αφήνει περιθώρια περαιτέρω ενίσχυσης του τουρισμού πολυτελείας, αλλά και του γαμήλιου ή του σχολικού τουρισμού, προεχόμενων από την πιο δημοφιλή πόλη του αραβικού κόσμου.

 «Τα οικονομικά αποτελέσματα της πρωτοβουλίας διαχέονται πολλαπλασιαστικά σε ολόκληρη την τοπική τουριστική κοινότητα, ενώ ενισχύουν συνολικότερα το brand της Χαλκιδικής, και της Θεσσαλονίκης» τονίζει ο Δήμαρχος Αριστοτέλη, αναφερόμενος στον τρόπο παρουσίασης του προορισμού στις δύο αραβικές χώρες. «Η ταυτότητά μας είναι η ‘Χαλκιδική’ και ως μέρος αυτής συστηνόμαστε στον κόσμο. Η συνέχειά μας όμως είναι η Θεσσαλονίκη. Τα στοιχεία που λείπουν από ένα μεσογειακό προορισμό διακοπών σαν την Ανατολική Χαλκιδική, συμπληρώνονται στον απόλυτο βαθμό από το city break τουριστικό προφίλ της Θεσσαλονίκης».

Το επόμενο χρονικό διάστημα, σε συνεργασία με επιχειρηματίες της τοπικής ξενοδοχίας, τα στελέχη του Δήμου και τον τουριστικό οργανισμό Mideast, που οργάνωσε την αποστολή, αναμένεται να δημιουργήσουν ολοκληρωμένα πακέτα διακοπών πολυτελείας, τα οποία θα διοχετευθούν στις προαναφερόμενες αγορές.

Παράλληλη θα είναι η προώθηση του προορισμού από τα social media των αραβικών τουριστικών γραφείων, αλλά και από το περίπτερο της Ελλάδας στη διεθνή έκθεση Expo του Ντουμπάι, η οποία θα ολοκληρώσει τις εργασίες της στο τέλος Μαρτίου 2022.

error: Content is protected !!