Θεσσαλονίκη και Χαλκιδική μαζί για τον Τουρισμό

FVW Workshop Kreta[ (c) Christian Wyrwa, Diplom-Foto-Designer (FH), Burgwedeler Str. 91D , 30916 Isernhagen (bei Hannover), Germany, E-Mail: [email protected], Tel: +49-511-3945254, Fax:+49-511-1233545, Mobil: +49-171-8340094, 7 % MwSt, St.Nr.: DE 1800903836, Bankverbindung: IBAN: DE03250501800900437952; BIC: SPKHDE2HXXX:, Jegliche Verwendung ausserhalb einer journalistischen bedarf einer gesonderten Freigabe.Es gelten ausschließlich meine GeschΓ¤ftsbedingungen (AGB). (Diese kΓ¶nnen eingesehen werden unter: http://www.wyrwa-foto.de/Wyrwa-AGB/Wyrwa_AGB.pdf ) Dieses Lichtbildwerk ist gesetzlich geschuetzt. Nachdruck, Veroeffentlichung und Verwendung nur gegen Honorar (mindestens MFM Liste 2015), Belegexemplar und Autorennennung.: "Foto: Christian Wyrwa" , www.freelens.com/clearing/, kein Modelrelease vorhanden, no modelrelease] [#0,26,121#]

O Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης και ο Οργανισμός Τουρισμού Χαλκιδικής σχεδιάζουν την επανεκκίνηση του τουρισμού στη γερμανική αγορά μέσα από μια μεγάλη διοργάνωση. Το «FVW workshop Greece 2020», θα πραγματοποιηθεί στη Θεσσαλονίκη και τη Χαλκιδική από 15 έως 20 Σεπτεμβρίου 2020.

Το «FVW workshop Thessaloniki, Halkidiki 2020», αποτελεί σημαντική δράση για την ενδυνάμωση της Θεσσαλονίκης και Χαλκιδικής στη Γερμανική τουριστική αγορά. Στόχος η βαθύτερη γνωριμία και ενημέρωση για τον προορισμό, τις τουριστικές υποδομές και εμπειρίες που προσφέρουν στους επισκέπτες.

Ειδικά στις νέες ανατρεπτικές συνθήκες του COVID-19, η επανεκκίνηση χαρακτηρίζεται από τόλμη, αποφασιστικότητα, ευελιξία, επαγγελματισμό, ειδικές γνώσεις και υψηλό επίπεδο υπηρεσιών τόσο για τις ξενοδοχειακές μονάδες όσο και για τους προορισμούς.

Θέματα όπως ο τρόπος που επιλέγεται ο προορισμός στις νέες συνθήκες, πως σχεδιάζουν το 2021 οι tour operators, τι επηρεάζει τις αποφάσεις, η δυναμική επανεκκίνηση των προορισμών και άλλα, θα αναπτυχθούν στο συνεδριακό κομμάτι.

Στο πρόγραμμα φιλοξενίας, η Θεσσαλονίκη και Χαλκιδική θα παρουσιάσουν την οργανωμένη φιλοξενία, θεματικές προτάσεις διακοπών, το πολιτιστικό profile, τον τουρισμό συνεδρίων και mice, τη γαστρονομία, τη φύση και αλλαγή τοπίου, τις ξενοδοχειακές υποδομές, την ετοιμότητα και προσαρμογή στα νέα δεδομένα και την ελκυστικότητα σε διαφορετικά τμήματα της αγοράς.

Όλα αυτά φέρνουν κοντά τον προορισμό με τους decision makers και το δίκτυο διανομής των tour operators, των retailers, του media τουρισμού FVW , το οποίο επικοινωνεί με 10.000 τουριστικά γραφεία- και οδηγούν στην ανάπτυξη.

Την φετινή συνάντηση διοργανώνουν ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης μαζί με τον Οργανισμό Τουρισμού Χαλκιδικής σε συνεργασία με την Μητροπολιτική Ενότητα Θεσσαλονίκης της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, τον Δήμο Θεσσαλονίκης, το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο της Ελλάδος, , το Thessaloniki Convention Bureau και τις Ενώσεις Ξεν/χων Θεσσαλονίκης και Χαλκιδικής .

Η δράση υποστηρίζεται από τον ΕΟΤ και έχει την Αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού.

Το workshop στηρίζουν τοπικές επιχειρήσεις και συμμετέχουν μεγάλοι χορηγοί όπως για τη μεταφορά των συνέδρων η Aegean, για τη διαμονή στη Θεσσαλονίκη και τη διοργάνωση του συνεδρίου το Grand Hotel Palace, για τη διαμονή στη Χαλκιδική το ξενοδοχείο Eagles Palace κλπ.

Η αποστολή οργανώνεται από το FVW και περιλαμβάνει: ομιλητές, ειδικούς του τουρισμού, εκπροσώπους των μεγάλων tour operators της Γερμανίας, τουριστικούς πράκτορες και τη συντακτική ομάδα από το FVW. Το workshop συντονίζει ο αρχισυντάκτης του FVW, κ. Klaus Hildebrand.

Πηγή: grtimes.gr