Επιμελητήριο Χαλκιδικής: Ολοκληρώθηκε ο 4ος κύκλος e – σεμιναρίων για τους επιχειρηματίες

Με απόλυτη επιτυχία ολοκληρώθηκε ο 4ος κύκλος e – σεμιναρίων που διοργάνωσε το Επιμελητήριο Χαλκιδικής, για τις επιχειρήσεις μέλη του.

Το Επιμελητήριο Χαλκιδικής, με πρωταρχικό μέλημα τη συνεχή ενημέρωση των μελών του, σε συνεργασία με το Κέντρο Επιχειρηματικής & Πολιτιστικής Ανάπτυξης (ΚΕΠΑ), πραγματοποίησε ΔΩΡΕΑΝ πέντε τρίωρα, αλληλένδετα μεταξύ τους, θεματικά εργαστήρια  (online workshops), με έμφαση στους κλάδους Αγροδιατροφής, Εφοδιαστικής Αλυσίδας, Τουρισμού.

Τα θεματικά εργαστήρια που υλοποιήθηκαν ήταν :

 «Επιχειρηματικό Μοντέλο, Business Model Canvas»,

την  Δευτέρα 22 Νοεμβρίου 2021 και ώρες 18:00 – 21:00

 «Σχεδιασμός της στρατηγικής Marketing»,

την Δευτέρα 29 Νοεμβρίου 2021 και ώρες 18:00 – 21:00

 «Σχεδιασμός της εξυπηρέτησης πελατών»,

την Τετάρτη 08 Δεκεμβρίου 2021 και ώρες  18:00 – 21:00

 «Market Fit, προσαρμογή προϊόντος/υπηρεσίας στην αγορά»,

την Δευτέρα 13 Δεκεμβρίου 2021 και ώρες  18:00 – 21:00

  «Ανάπτυξη στρατηγικής πωλήσεων»

την Τετάρτη 15 Δεκεμβρίου 2021 και ώρες  18:00 – 21:00

Τα θεματικά εργαστήρια διοργανώθηκαν στο πλαίσιο υλοποίησης του εκπαιδευτικού προγράμματος “Ανάπτυξη Πωλήσεων και Κερδοφορίας για Μικρές και Πολύ Μικρές Επιχειρήσεις” και του ευρωπαϊκού έργου SKILLS4MSEs.

Οι πέντε θεματικές ενότητες των workshops, πραγματοποιήθηκαν διαδικτυακά μέσω της online πλατφόρμας “miro”.  Η πλατφόρμα “miro” είναι ένας διαδικτυακός ασπρο-πίνακας, πάνω στον οποίο δουλεύουν όλοι οι συμμετέχοντες απομακρυσμένα σε κατανεμημένα και υβριδικά περιβάλλοντα εργασίας.  Μέσω της πλατφόρμας “miro”, ενισχύεται η διάδραση και η ομαδική εργασία, ενώ παράλληλα διευκολύνεται η οπτικοποίηση εννοιών, ιδεών και λύσεων.

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα είχε ως σκοπό να δώσει στους επιχειρηματίες, πρακτικά εργαλεία που θα τους επιτρέπει να σχεδιάζουν και να ελέγχουν διάφορους τομείς της δραστηριότητας τους, όπως marketing, πωλήσεις και εξυπηρέτηση πελατών. Σε κάθε ενότητα υπήρχαν πρακτικές ασκήσεις και ήταν μια εξατομικευμένη συμβουλευτική προσέγγιση προς τον κάθε επιχειρηματία που συμμετείχε.  Για αυτό ακριβώς το λόγο η συμμετοχή στα θεματικά εργαστήρια ήταν περιορισμένη και μπορούσαν να συμμετέχουν το μέγιστο 12 επιχειρηματίες.

Εισηγήτρια των θεματικών εργαστηρίων , η οποία είχε την επιμέλεια, την παρουσίαση και την διαχείριση της διαδικτυακής πλατφόρμας η κα Εύα Μαρία Σαρηγιαννίδου, ιδρύτρια της Συμβουλευτικής Εταιρείας Thrive EMS.

Η διαδικασία αξιολόγησης των σεμιναρίων απέδειξε το ενδιαφέρον των συμμετεχόντων και τα θετικά τους σχόλια ως προς τη θεματολογία και την ακολουθούμενη εκπαιδευτική διαδικασία.